ပပ၀တီ ကိုခ်စ္တယ္

အခ်စ္ဆိုတာဘာလဲ ခင္ဗ်ာတို ့သိၾကလားး?
ကြ်န္ေတာ္ကေတာ့ အခ်စ္ဆိုတာကို ေတာက္ေလွ်ာက္အဓိပၸာယ္ဖြင့္လာခဲ ့သမွ် ဒီတစ္ၾကိမ္ေတာ့မေရမရာျဖစ္ခဲ ့ရျပီၤး..
ဘာလို ့လဲဆိုေတာ့ ကြ်န္ေတာ္ မိန္းကေလးတစ္ေယာက္ကို ခ်စ္မိခဲ ့ျပီးေလ

ျမင္ျမင္ခ်င္ခ်စ္သြားတာလားလို ့ခင္ဗ်ာတို ့ကေမးလိမ့္မယ္."ဟင့္အင္းမျမင္မေတြရပါပဲနဲ ့ကိုခ်စ္သြားတာ၊"လို ့..
ေျဖ၇ပါလိမ့္မယ္ ၊ ယံုႏိုင္စရာေတာ့မရိွဘူး ဒါေပမဲ ့တကယ္ပါ သူကို မျမင္ဖူးဘူးဆိုေပမဲ ့ ညစဥ္တိုင္းရဲ ့ အိပ္မက္ေတြမွာ သူ ပါတယ္ သူဟာကြ်န္ေတာ္ဘ၀ရဲ ့ အိပ္မက္နတ္သမီးေလးတပါးေပါ့ဗ်ာ

ကြ်န္ေတာ္သူကို ခ်စ္တယ္ သူေၾကာင့္ေပ်ာ္ရႊင္ခဲ ့ရတယ္၊ သူေၾကာင့္၀မ္းနည္းခဲ ့ရဖူးတယ္၊ သူေၾကာင့္ၾကည္းႏူးခဲ ့ရဖူးတယ္၊ သူက ကြ်န္ေတာ္ကိုအရမ္းဂရုစိုက္တယ္လို ့ ခံစားရတယ္၊ သူအသံေလးေတြက ႏူးညံျပီး ခ်စ္စရာေကာင္းတယ္ မိန္းကေလးတစ္ေယာက္၇ဲ ့ဟန္ပန္အျပည့္ရိွတယ္
သူေပ်ာ္ရင္ ကိုယ္လဲေပ်ာ္မိတယ္ သူ၀မ္းနည္းတဲ ့ အခါတိုင္း ကိုယ္ကိုယ္တိုင္ေတာင္ သတိမထားမိပဲ မ်က္ရည္အလိုလို က်မိတယ္ ...
သူကကြ်န္ေတာ္ ကို အခ်ိန္ျပည့္စိုးမိုးႏိုင္သူပါ သူရဲ ့ စကားလံုးတိုင္းဟာအမိန္ ့မဟုတ္ေပမဲ ့သူျဖစ္ေစခ်င္တာကိုျဖစ္ေအာင္လုပ္ေပးဖို ့အျမဲအသင့္ရိွေနခဲ ့တယ္
ဘယ္သူမွလႊမ္းမိုးခ်ဴပ္ကိုင္လို ့မရတဲ ့ စိတ္ကို သူရဲ ့ၾကင္နာတဲ ့အသံခ်ိဳခ်ိဳေတြနဲ ့ ခ်ည္ေႏွာင္တယ္

သူရဲ ့အခ်စ္ဆံုးသူငယ္ခ်င္းဟာ ကြ်န္ေတာ္ပါလို ့ေျပာခဲ ့တယ္...သူနဲ ့ကြ်န္ေတာ္ အၾကိဳက္ခ်င္ကလဲထပ္တူက်ေအာင္ တူေနေတာ့အံၾသမိတယ္..သူဘ၀ခံစားခ်က္ေတြကိုနားေထာင္တယ္ ..ကြ်န္ေတာ္ ဘ၀ခံစားခ်က္ေတြကိုလဲေျပာခဲ ့တယ္(ကြ်န္ေတာ္ဘ၀မွာပထမဆံုး)သူကိုေတာ္ေတာ္ေလးရင္း၇င္းႏီွးႏွီးသိေနသလို
ရင္ထဲခံစားရတယ္။ ဒါဟာလဲေရွးဘ၀ကအတူတူ ဆုေတာင္းခဲ ့သူလို ့ယံုၾကည္တယ္၊ ကြ်န္ေတာ္ သူကိုခ်စ္တယ္၊ ကြ်န္ေတာ္၇ဲ ့ အခ်စ္ဆံုးသူငယ္ခ်င္းဟာလဲသူပါ။

"လမင္းေလး"လို ့ေခၚလိုက္တိုင္းမွာဘာေၾကာင့္ရင္ေတြခုန္ျပီးစိတ္လွဴပ္၇ွားရတာလဲမသိဘူး။
ဒါကိုအခ်စ္လို ့ထင္တယ္ သူကိုေျပာခဲ ့ေပမဲ ့ သူကေတာ့ မယံုဘူးတဲ ့

ဒါေၾကာင္ ့ ကြ်န္ေတာ္ သူကိုခ်စ္တာ တကယ္ပါဆိုတာကိုကြ်န္ေတာ္မိတ္ေဆြေတြကို အသိေပးလိုက္ျပီးေနာ္
သူနဲ ့အျမန္ဆံုးေတြေအာင္လဲ ၾကိဳးစားေနပါတယ္ (သူနဲ ့ကြ်န္ေတာ္ အိမ္ခ်င္းကနီးနီးေလးရယ္ပါ) ၊ သူကိုေပးထားတဲ ့ ဂတိ တည္ေအာင္ၾကိဳးစားမယ္။ သူနဲ ့ကြ်န္ေတာ္အဆင္ဆင္ေျပေျပေတြ ့ဆံုႏိုင္ပါေစလို ့ မိတ္ေဆြတို ့ ဆုေတာင္းေပးၾကအံုးေနာ္..။

ေမာင္လမင္းေအာင္

တစ်ပတ်အတွင်းလူကြည့်အများဆုံး