လမင္းေအာင္အတုရိွေနသလား???

ကြ်န္ေတာ္ facebook အေကာင့္ကို လြန္ခဲ ့တဲ ့ ရက္အနည္းငယ္က တစ္စံုတစ္ေယာက္က  အသံုးမျပဳႏိုင္ေအာင္ ျပဳလုပ္ခဲ ့ပါတယ္

အခ်ိန္ ၃ နာရီးခန္ ့ၾကာေအာင္ျပဳလုပ္ျပီးမွ ျပန္ရခဲ ့ပါတယ္ ။။

 ကြ်န္ေတာ္ facebook ကို Share တစ္ခုအေနနဲ ့သာအသံုးျပဳပါသည္။

ကြ်န္ေတာ္ blog လိပ္စာမွာ http://mglaminaung.blogspot.com/ ျဖစ္တယ္

facebook မွာ http://www.facebook.com/mglaminaung နဲ ့ facebook page မွာ http://www.facebook.com/maunglaminaung ျဖစ္ပါတယ္

လမင္းေအာင္ဆိုတဲ ့ နာမည္ ကို အသံုးျပဳျပီး ကြ်န္ေတာ္ရဲ ့ မိတ္ေဆြေတြကို နားလည္မူလြဲမွားေအာင္ မည္သူေတြက လုပ္ေဆာင္ေနသည္ေတာ့ မသိပါ၊

ကြ်န္ေတာ္နဲ ့ ရန္ညိဳ ၊ ရန္စ ရိွခဲ ့ရင္လဲ တိုက္ရိုက္ေျဖရွင္းေပးပါ။။

မေန ့က 28.01.2013 9း15 မီးနစ္အခ်ိန္မွာ ကြ်န္ေတာ္ ဆီကို စင္ကာပူမွာေနသူဆိုသူ က အင္တာနက္မွတစ္ဆင့္ ဖုန္းေခၚလာပါတယ္ သူနာမည္က ကိုျဖိဳးလိုေျပာျပီး ကြ်န္ေတာ္မသိေသာ နားမလည္ေသာ စကားလံုးမ်ားႏွင့္ ျခိမ္းေျခာက္သလို ေတာင္းဆိုသလိုျပဳလုပ္ခဲ ့တယ္

ဒါအျပင္  09420269792 ကလည္ အလားတူ ေျပာဆိုခဲ ့သည့္အတြက္ လမင္းေအာင္အတုမ်ား ရိွေနသလားလို ့ ကြ်န္ေတာ္ သံသယ၀င္ခဲ ့ပါတယ္

ထိုသူေတြရဲ ့ ေျပာဆိုခ်က္အရ ကြ်န္ေတာ္က ေကာင္မေလးတစ္ေယာက္ကုိ ေႏွာက္ယွက္ေနတယ္ ဘယ္သူလဲလို ့ ေမးေတာ့ သူတို ့က ျပန္မေျပာဘူး

မင္းကလမင္းေအာင္လား ....မင္းဖုန္းနံပတ္လဲသိတယ္....မင္းနာမည္လဲသိတယ္ မင္းျငင္းႏိုင္ေသးလား

ကြ်န္ေတာ္မသိေသာ ကြ်န္ေတာ္ မျမင္ဖူးေသာ မိန္းကေလးတစ္ေယာက္ကို ေႏွာက္ယွက္တယ္ဆိုသည္မွာ ဘယ္လို ျဖစ္ႏိုင္မွာလဲဗ်ာ စဥ္းစဥ္စားစားေျပာၾကေစခ်င္တယ္...သိေတာင္မသိတာ ေႏွာက္ယွက္ဖို ့ဆိုတာေ၀းေရာ့ေပါ့...။

ကြ်န္ေတာ္ကို သိတယ္ ကြ်န္ေတာ္ နာမည္ ကို သိတယ္ ကြ်န္ေတာ္ ဖုန္းနံပက္ကို သိတယ္ဆိုတာဟာ မထူးဆန္းပါဘူး
ဘာျဖစ္လို ့ဆိုေတာ့ ကြ်န္ေတာ္ website မွာေဖာ္ျပထားတဲ ့အတြက္ပါ

ေသခ်ာတာတစ္ခုက ကြ်န္ေတာ္နာမည္ ကို အသံုးျပဳျပီး လူတစ္စုက အဓိပၸါယ္ရိွရိွ လုပ္ၾကံေနသည္မွာ အေသအခ်ာျဖစ္သည္။။

ကြ်န္ေတာ္ ၏ မိတ္ေဆြမ်ားကို အသိေပးခ်င္တာက စဥ္းစားခ်င့္ခ်ိန္ျပီးမွ လက္သင့္ခံပါလို ့

ေမာင္လမင္းေအာင္

တစ်ပတ်အတွင်းလူကြည့်အများဆုံး