ပန္းအိုး ၄ အိုး၊ ပန္းပြင့္၃ ပြင့္

တစ္ေန ့ပပနဲ ့ ဥာဏ္စမ္းကစားၾကပါတယ္..သူေမးတာကြ်န္ေတာ္ေျဖ၊ ကြ်န္ေတာ္ေမးတာသူေျဖေပါ့
ကြ်န္ေတာ္သူနဲ ့ေတြျပီးမွကိုယ္ကိုယ္ကိုညံမွန္းသိလာပါေတာ့တယ္..ဘာေၾကာင့္လဲဆိုေတာ့သူေမးတာေတြကြ်န္ေတာ္
မေျဖႏိုင္ဘူးေလ.".နင္ကခ်စ္တယ္ခ်စ္တယ္တာေျပာေနတာ.အခ်စ္ဆိုတာဘာလဲသိလုိ ့လား?xxxxxxxx
လြမ္းတယ္ဆိုတာဘာလဲ..သတိရတာနဲ ့အတူတူပဲလားဆိုတာငါ့မသိဘူး ေသခ်ာတာကငါ့နင္ကို
သတိရေနမိတယ္..ငါ့၇ဲ ့လမင္းေလးဆိုျပီးေတာ့"သူအျမဲ ေျပာေနၾကစကားေလ
သူေမးခဲ ့တဲ ့ဥာဏ္စမ္းေလးတစ္ခုကိုျပန္၇ွယ္လိုက္ပါတယ္
 "လမင္း..နင္မေျဖႏိုင္ရင္ ငါ့ကို ပန္းေပးရမယ္ေနာ္"
"အင္းပါ"
"ပန္းအိုး ၄ အိုးရိွတယ္ ပန္းပြင့္က ၃ ပြင့္တည္း အဲဒါ ပန္းအိုးတစ္လံုးကို ပန္းတစ္ပြင့္က်အညီအမွ်ထိုထည့္ရမယ္ ဘယ္လိုထည့္မလဲ"
ကြ်န္ေတာ္..စဥ္းးစားခန္းဖြင့္ပါသည္ ဘယ္လို ့မွအေျဖမရဘူးဗ်
ပန္းအိုးက၄အိုး ပန္းပြင့္က၃ ပြင့္ တစ္အိုးကိုပန္းတစ္ေခ်ာင္း..ဟာဘယ္လို ့မွမျဖစ္ႏိုင္ဘူး
"ပပ၀တီ..ပန္းေပးတယ္"
"ဘယ္လို ့နင္ခုဏဘယ္လို ေျပာလိုက္တယ္"
"မေျဖႏိုင္ဘူး..ပန္းေပးတယ္"
ေကာင္မေလးကဘာျပန္ေျပာတယ္မွတ္ပါသလဲ..
"ေအးနင္ေပးတဲ ့ပန္းကို က်န္တဲ ့အိုးတဲ ့ထည့္လိုက္"
မွတ္ကေရာ ေမာင္လမင္းတစ္ေယာက္ တျခားသူေတြအေပၚႏိုင္ခဲ ့သမွ်
ပပ၀တီအေပၚရံွဴးခဲ ့ရျပီး
ေက်နပ္ပါတယ္ေလ ။ ခ်စ္တာကိုးးးးး

ေမာင္လမင္းေအာင္
(ကြ်န္ေတာ္သူကိုခ်စ္တယ္။သူကမယံုဘူးတဲ ့ဘယ္လို ့လုပ္ရမလဲ၊အၾကံေပးၾကပါဦး)

တစ်ပတ်အတွင်းလူကြည့်အများဆုံး